alla hjärtansdag!

Jag har precis hällt ut ett helt glas oboy över mej själv, inte så jätte smart men. Igentligen ska jag till stallet idag men jag har så sjukt ont i magen..! hoppas att det går över tills ikväll då kanske amanda kommer och vi ska åka skridskor med kevin. Som ni inte vet så är dom tillsammans vilket känns helt sjukt!! min bästa kompis är tillsammans med min lillebror. Hon har inte insett hurdet kommer vara, vi kommer aldrig få vara ensamma hon tror att hon kan prata med honom men han är inte sån tro mej jag känner min lillebror mer än dom flesta andra!Och sen när hon gör slut så kommer han bli jätte sur och allt kommer bli som förut. Men hon tror inte att hon ska göra slut..!!aja antingen så gör dom slut eller så kommer jag o amanda o glida isär.
Nu ska jag nog städa på mitt rum de e kläder o saker överallt, sen ska jag nog hoppa in i en dusch och sen göra iordning mej så jag är väl klar typ 2 halv 3. Om jag inte skriver nått mera nu så skriver jag nog ikväll när vi har kommit hem! det är ju melodifestivalen ikväll har inte riktigt koll på vilka som är med.Sen är det  wallander den svaga punkten.
Nu ska jag städa lite,,, se you later!
Bild: Wallander den svaga punkten, visas på tv4 plus ikväll 21.30

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0