NYÅR !!

jag vet klockan är mycket men jag vaknade kl 1 (a) Nu har jag och mamma ätit frukost, och nu ska jag städa i hallen sen hoppa ner i badet och göra mej "nyårsfin".
Mina planer för ikväll är väl att jag ska till johanna och äta middag med henne och felicia sen kommer martina frida och nåra, sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra typ fira att det är sista timmarna på 2009. Sen runt 12 kanske jag följer med bästaste martina och träffar en kompis. Jag kommer nog inte blogga, därför blir det bloggning fram till de att jag åker till johanna sen imorn när jag kommer hem är jag tillbaka. Men de kanske inte är så konstigt, haha.
Nu har jag inte tid med de här längre.



Här är lilla bebisen som just nu har fått namnet Foxie, hon flyttar troligen till oss inom kort.


Kommentera
Postat av: anna

tjänar du pengar på din blogg? :) svara i ett inlägg tack, Din blogg äger puss

2009-12-31 @ 23:08:19

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0