jag ljuger inte för mina läsare, det är du som inte vill inse verkligheten.

chaachaa bloggen, allt bra?
Jag mår prima förutom ont i armen och fryser lite. Men jag och määrtus tog nyss en promenad i regnet till bandhagen och köpte ingredienser till cheesecake, så min egna husmor står och bakar nu själv sitter jag vid datan (a) Jag stannar här inatt, eftersom mamma ändå skulle jobba sent.
Imorgon ska jag ringa min älskade farmor, hon kommer säkert undra varför jag har börjat ringa så ofta haha. Ringde henne i slutet av veckan oxå. Men jag behöver verkligen prata med henne om en sak, hon är den enda som fattar när de händer sånt här. Funderar rätt seriöst på o åka dit på jullovet, jag saknar dom jätte mycket.


Dagens negativa:
Samtalet, vädret och hjärtats(?) humör.

Dagens posetiva:
Martina, Julmarkanden

Kommentera
Postat av: Cassandra <3

Var gärna med i min Veckans blogg-tävling.

Gå in på min blogg, och kommentera inlägget om veckansblogg så är du med i tävlingen :)

2009-12-05 @ 19:44:23
URL: http://ccassiieesvensson.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0