Dagen.. (:

Hemma igen!
Jag och mamma åkte till huddinge, och hämtade det sista. Och träffade dom nya, sen åkte vi till visättra. Jag verklgien hatar o vara där, bara massa gamla minnen som kommer upp, menmen. Efter de åt vi och sen vidare runt lite här och var. Till slut kom vi iaf till farsta, och jag fick ett par nya skor, jätte fina och även en ny väska. Hinner inte lägga in nåra bilder nu. Emil ringde precis, han måste ju vara helt dum i huvet , haha ne lilla hjärtat driver... men han frågade liksom om jag va i stan och sen hejdå, haha aah ne men mina vänner är inte som alla andra. Nu ska jag packa ihop lite och sen åkte till högdalen o möta upp märta, vi ska sola sen åker jag hem till henne. Sover där inatt, ska bli rikitgt mysigt. Jag skriver säkert där ifrån, men OM så vet ni varför. Kanske kommer nåra kompisar ikväll, får se. Hoppas ni haft en bra dag? ska svara på lite kommentarer innan jag springer iväg... (:

PUSS

Kommentera
Postat av: Emelie

Sv: Okej va roligt att höra :) tack, det är bara bra med mig med :)



Kramis

2009-08-29 @ 17:22:23
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack gumman :) Va gullig du är! gör slingor en gång i halvåret typ :P

2009-08-29 @ 19:46:50
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Sissi

sv; har lagt till dig med nu! :)



jag hör av mig när/om jag har tid nån dag =)

2009-08-30 @ 09:53:01
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0