Torsdag

Hej, nu har jag precis ätit frukost och ska nog göra iordning mej och sen måste jag verkligen städa på mitt rum. Jag hatar när det är grus i sängen efter katterna och jag orkade inte göra nått åt det igår så inatt sov jag på ett täckte.
Måste nog leka lite med pepsi oxå hon får ju inte gå ut nu, inte för att hon verkar ha så ont men hon är fortfarande rätt rädd, lilla snuttan.
Vädret är ju piss, det regnar och är blött. Ser precis ut som på hösten, fast det är vår. Idag så ska jag till stallet, så jag antar att jag får ta bussen dit eftersom jag knappast vill cykla eller gå i det här vädret.

Har ni hört det där om chokladen i påskäggen? att den kommer från odlingar där barn blir tvingade att arbeta, men om sverige nu vetat det i flera år varför har man inte gjort nått åt det innan, jag tänker verkligen inte sluta äta choklad. Det är verkligen det bästa som finns. Hör av mej senare, pusspuss


Kommentera
Postat av: BJERNHAGEN

> Kolla in mitt band!

Lägg oss på minnet, shadow of the room :)

checka videorna på myspace eller i bloggen.

2009-04-09 @ 18:36:28
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0