sjuk

Usch jag har varit helt borta senaste timmarna, jag har blivit jätte sjuk i halsen. Hoppas det blir bättre till imorgon jag hatar att vara sjuk, När jag va mindre va jag sjuk hela tiden och för nåra år sen så hade jag körtel feber i runt 2 månader. Jag har verkligen haft det mesta.

Jag är iallefall som vanilgt efter att ha varit hos nadja, riktigt jätte nöjd med mitt hår. Lite kort blev det nog men det behövdes det var ju så himla slitet. Färgen är helt underbar och det känns faktikt rikitgt bra, haha det gör det alltid. Efter jag hade varit där så sprang jag in i globen och köpte ett par örhängen, sen åkte jag hem direkt. Hade planerat att vara med amanda men jag somnade och sen vaknade jag med världens halsont och skrev till henne och sen somnade jag igen, hehe. Nu ska jag nog sätta mej och plugga lite, det behövs kan jag säga. Och jag har inget annat för mej, orkar inte åka iväg nån stans... är hellre hemma och blir frisk.
Ska sätta ut en annons på kaninburen jag har inte gjort det än. ska läsa lite bloggar oxå. Vi hörs senare, kraam



Kommentera
Postat av: Emilia

Sv: Okej, det lutar nog mest åt den just nu ;)

2009-04-18 @ 21:58:15
URL: http://lifeofteen.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Ditt huvud ser faktiskt ut som ett ägg på den hära bilden. Jag talar sanning, jag ljuger inte som du gör ;) Och en till sak , varför "fixar" du dig när du ska ta bilder?

Jag har sett dig i verkligheten och jag VET att du är tjock och ful!..

2009-04-20 @ 11:39:04

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0