frisören

Godmorgon.
Nu har jag gjort iordning mej och ska snart gå upp till tunnelbanan och åka till globen och fixa håret. Tror bara att jag ska klippa och färga lite bara, det kommer ju ändå blekas nu i sommar, och jag vill inte vara jätte jätte blond. När jag är klar där så ska jag nog kanske kolla in lite i globen men det är säkert hur mycket folk som helst, som ni kanske vet så är det ju innebandy final där idag. Sen åker jag nog hem igen, känner mej inte 100% frisk... har ont i halsen och har nog haft feber från och till sen i torsdags, så det blir nog bara att ta det lungt i helgen, mamma är oxå sjuk så vi får väl mysa här hemma bara. Men det är ju bara bra för då har jag tid för bloggen igen. Hinner nästan aldrig med den i veckorna ibland blir det till och med bara ett inlägg om dagen, nej usch nu måste jag förbättre mej!

Har ni hört att dom har hittat världens längsta man?! I Kina han är 27 år och 246 cm lång, det är helt sjukt...!! Men nu ska jag fixa det sista och sen gå puss på er



Dagens klädsel:
Vitt linne från HM
Blå boomerang tröja
Mörka jeans från cubus

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0