Fjortis jävel

Tjeeeeeena :)
Det är torsdag idag, jag har knappt sovit inatt. Min lilla bebis har haft en jobbig natt. Så gick upp rätt tidigt och duschade o fixade. Eftersom jag har ett liv, vet jag inte vad jag ska göra efter skolan. Ska försöka få hit honom, men vi får se hur de blir. Jag behöver faktiskt plugga. Imorgon åker jag och martina till pappa, mysigt va? :)
Jaha, nu ska jag trycka på knappen till parfymen hoppa lite till musik och bara vara allmänt glad. Känns som en bra dag de här.

Tack för alla gulliga kommentarer senaste dagarna, alla är dock inte accepterade än!



Jag saknar dej, anton!


Kommentera
Postat av: JOSSAN

haha ane sant! :D allt är bra, sj ?:D

2010-03-25 @ 21:45:02
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: R

sv; trevligt!:)

hmm jag har inte gjort så himla mycket faktiskt, hur har din vecka varit?=)

2010-03-25 @ 22:07:28
URL: http://jedefeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud så söt....

2010-03-26 @ 19:34:42
Postat av: Anonym

ante vante! :D <3

2010-03-27 @ 17:56:12

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0