Knas bror,knas

Jag vet att jag varit usel på att blogga, förlåt. Men mitt liv är så upp o ner just nu, sådär jobbigt så man inte kan förklara det. Helgen har varit väldigt jobbigt, och de känns som bloggen kommer va lite depp närmste tiden. Men jag ska försöka, för eran skull.





Mitt senaste och livs bästa köp (efter hunden).. Dockser bilden förjävlig ut och mitt efternamn är fel stavat.Tack för den!





Johanna har fått ny hårfärg och ny längd på håret, tack vare mig o Gabbi.



Stockholm är vackert, 7.20 på morgnarna.



Så underbar!






Min ängel, idag lekte vi för sista gången ute i Ösmo. Red ut med sällis och någon hade överskottsenergi så massa galopp och en svettig heest blev resultatet av busigheten. På torsdag är det dags att flytta till fina Runsten, ska bli riktigt roligt med nytt stall och nytt folk men ändå tråkigt att lämna där vi står nu. Jag vet att jag ser ut som en mega köttbulle i min röda jacka, men så får det vara är det kallt så är det!








Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0