you make me crasy

Igår vart en bra dag, nu förtiden är det inte många dagar som är dåliga. Red lektion på Asprilla, en liten häst med ponnypsyke. Men till slut var hon rikitgt fin, hon fick igång farten ordentligt vid markarbetet. Jag är nöjd. Efter skolan gjorde jag inte mycket. Bara va hemma och pluggade.
Idag då, onsdag är ju min första dag i skolanpå veckan. Vi jobbade med framtida yrken mest hela dagen. Jag hann nog det jag borde. Dock gjorde mitt ypperliga humör att min mun arbetade mer än tanigentbord. Hela eftermiddagen och kvällen har jag pluggat matte. Prov imorgon. Förhoppningsvis går det bra :)



En lektion i vår klass.
Emma :love:


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0