REKLAM

Ankis bakblogg

Nu har äntligen min morbrors flickvän startat en bakblogg. Hon bakar och gör tårtor som en gud. Så fort man träffar henne har hon nått gott att bjuda på. Snyggt är det också!



Här är tårtan hon gjorde endast till mig på min födelsedag. Jag som inte tycker om grädde men älskar choklas fick massvis med chokladmousse. Hon har gjort allt själv. Blommorna hade små fina pärlor i sig, ätbara. Hon är grym!God var den också!!

Tryck på bilden för att komma till hennes inlägg om min fina tårta!


Kommentera
Postat av: Anki

tack gumman! vad gullig du är! såg att det var massa trafik härifrån :-) glad att du gillade den. Kram

2011-10-07 @ 17:45:46
URL: http://ankiskaka.blogspot.com

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0