Mina dagar får prata i bilder




Så här slutar det när vi lämnar våra väskor i receptionen och sen är ingen där när vi behöver dom.



En bra början, snart har är vi 25 grodor och ungefär 5 kaniner i klassen. RESPEKT till NB11a



Puss Ebba!



Igår va det kvälls bio, final destination 5 i 3D. Med fina Ijaa och Emma. Helt okej film.. 3D är ju liksom lite udda när man får saker mot än men det gör mest att jag blundar när saker kommer mot än. Men den här filmen va verkligen en sån där när man hör hur alla i salongen låter likadant.



Idag vare hopptävling på Ågesta. Sofie och Tjejan va snabbare än min kamera så blev inga direkta bilder på snyggingarna. Tyvärr 3 slags udda vägringar på samma hinder. Men dukitga va dom!





Avskrittningen fick jag den stora äran att göra. Så medans Anna och Sofie satt i pratade lallade jag o tjejan runt på utebanan och iaktog alla små söta ponnyer som kom med sina små söta nervösa ryttare inför tävling.
Underbar häst den där Tjejan!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0