hejhoppgummisnopp!

Jag är världsdålig på det här med bloggning nu för tiden, förhoppningsvis är det bara en period.

Ridningen i tisdags gick väl bra. Kommer att spendera alla mina tisdagar på Ågesta ridskola. Göra alla dagliga stallsysslor men även utvecka min ridning. På eftermiddagen mötte jag upp Frida, vi solade och sen klippte jag hennes hår. Rätt fint om jag får säga det, extra knäck som frisör? ;)
Igår var det en systerdag.. Umgicks med henne hela kvällen, vi tog en lång promenad och pratade massvis.

Idag har jag haft en helt okej skoldag. Har fått en galet bra svenska och engelska lärare!! Efter skolis så åkte jag,hanna,emlie och cassandra in till stan. Jag och Hanna letade för jäves efter skinnjackor. Måste hitta en fin!


Usch stackare, behöva sitta o läsa massa tråkiga långa blogginlägg :(


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0