Dag 02 - Staden du bor i



Jag bor i Sveriges huvudstad, Stockholm.
En jätte bra stad abslout. Det går bussar,tunnelbana,spårvagn,tvärbana, pendeltåg och allt möjligt för att man inte ska behöva vara beroende av bil.
 Dock har denna stad en fet baksida. Det är galet mycket knark,sprit,bråk och hemlösa. På Stockholms störta shoppinggata,drottninggatan, ligger det hemlösa personer med skyltar som "jag är hungrig" eller " Hej jag heter .... och behöver ett hem". Som boende här lägger man inte rikitgt märke till dom längre dom bara finns där.

Men nu bor jag här och kommer göra det dom kommande 3 åren. Jag gillar staden :)
Men för få vet om den svarta baksidan.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0