Fredags chill

Sickan , livet är rätt bra just nu faktiskt. Hade en kort dag i skolan två lektioner matte och gympa. Som vanligt spårar det jämnt i vår klass. Efter skolan åkte jag och mötte upp min finaste mamma efter henne jobb. Jag och min hund fick en ny transportväska,skitfin! Tusentack! Sen åkte vi hem och vidare o fixade födelsedagspresent, för vem fyller år snart????? PAPPA :D

Vid 7 åkte jag och Anna in till stan och lallade runt, kvälls promenad i stan. Jag älskar stockholmstad på kvällen. Det är mörkt med ändå inte, alla lysen gör en glad. Även fast det är skrik o gap,så är det lungt o tyst. Gick från ena sidan av stan till andra. Kom hem för en timme sen ungefär :) och nu ska jag snart dra mig mot sängen.






puss på min nusselsnussa!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0