nöjd

Jag är så himla nöjd med dagens dressyrpass på fina Frolic. Självklart finns det nackdelar. Som att jag ibland flyttar fram min underskänkel vilket leder till att hon vinglar med bakbenen och jag tappar sitsen till viss del. Men min fina lärare sa "man får hata sig själv, man får bli sur på sig själv och man får säga att man hatar sig själv" haha!! Annars gick hon som jag ville :D

Egentligen skulle jag mött upp Frida idag, men hann verkligen inte. Kom hem från stallet vid kvart i fyra :( Men åkte ju och solade med Anna nu på kvällen. Riktigt värt. Nu ska jag plugga lite och sen skriva lista på allt jag ska packa, så det går fort imorgon. :)



klar blå himmel


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0