mysdygn

Söndags kväll nurå. Igår var det som sagt släktmiddag hos pappa. Placerade mig i soffan runt tio och på mig somnade lillebror och en fin kusinvitamin. Något jag diggar är att innan dom går säger dom"vi hörs på fejjan", haha facebook.. Blev en okej kväll, somnade klockan ett.

Åt en mysig frukost med familjen, sjöng för pappa. Sen va förmiddagen bara lugn, innehöll tv och syskongos. Åkte ut till stallet runt tolv, började mocka och fixa innan Linda kom. Det blev uteritt i supersolen. Vi lunkade på i skogen, hur mysigt som helst. Jag har hittat ett favoritställe i livet,på hästryggen i skogen. Jag känner mig så lugn. Finaste Dolly va som jag ville idag, det är hon nog alltid. Med henne trivs jag :)




Fina höst


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0