Ledig dag

Jag är ledig idag, hur skönt som helst faktiskt. Ändå ringde min klocka vid halv åtta. Då gick jag upp och satte på mig första bästa kläder , upp med håret i ett tovs och ner till bussen. Åkte till huddinge centrum och fixade ppiller för ännu ett åt framåt. Det gick jätte bra faktiskt. Visst är man lite ynklig när man sitter där i väntrummet, men dom är alltid trevliga och försiktiga :)

Tog en PW när jag kom hem, på 40 min. Min rygg är ju inte helt bra än så får ta det lite lungt.

Dags för mig att duscha och sen göra iordning mig. Jag ska åkaoch möta upp Linnea för en myslunch. En jätte försenad födelsedagsstund för oss.



Fina katten.


Kommentera
Postat av: Alva

Vad ska du med p-piller till du är ju singel på pappret ;)

2011-10-12 @ 16:49:34

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0