Helg

Min fredag var knasbra. Det är alltid bra när jag är med dom närmsta. Vi började med en jätte jätte romantisk middag. Sen tog vi över hela huset. Musiken var max, gamla godingar. Efter det blev det en skräckis, jag hade sett den förut så för mig vare ingen bigdeal. Kvällen o natten innehöll prat,skrattattacker,samtal o alla som tillhör en tjejkväll.

Vaknade upp i närheten av vännerna, men åkte hem rätt tidigt. Anna kom så vi åkte till hööks och jag köpte nya ridbyxor. Sen hem och spenderade dag tillsammans. Lagade middag tillsammans och systermysade kvällen lång. Somnade runt midnatt. Hon åkte imorse och nu ligger jag i sängenoch fryser.



mysmiddag




kärlek



danzaaaaaaa


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0