En dag utan färg

Igår var det ju ågesta tisdag. Spenderade dagen där och red Frolic. Det gick rikitgt bra. Hon har en förmåga att puta ut bakdelen, men det gick iallefall. Dock mådde jag inte helt okej i kroppen och var jätte trött. När vi slutade kom mamma och hämtade mig. Hem och direkt ner under täcket och sova. Efter det kom feber, high five!! Har legat med frossa hela natten. Det blev alltså en hemma dag idag. Vilket inte är kul. Jag hade hellre varit i skolan faktiskt, jag trivs där. Jag skrattar och mår bra... Hemma i min säng äcklas jag mest. Men imorgon ska jag dit, även till hästen efter skolan. Jag kan inte vila mer :)



Förhoppningsvis har min "superwomen" gjort mig starkare ;)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0