Dag 12 - den här veckan


Den här veckan är något jobbigare än mina senaste perfekta veckor. Jag längtar bort från Stockholm, till mitt älskade Nora. Jag kan inte rikitgt styra mig själv, jag har gråtit första gången på flera veckor. Egentligen var det ett jätte litet slag som utlöste en halv natt med tårar... För? Jag vet inte. Osäker. Eller? Saknaden. Ensamheten.
Dessutom mår jag inte jätte bra allmänt, är lite små förkyld och som jag sa har blödande muskler i ryggen. Det måste försvinna tills på söndag när jag ska provrida en hästispålle.
Jag trivs helt underbart mycket i min klass och med mina vänner. Dom gör mig glad och lycklig. Det som får mig att vara glad perioder som denna är mina vänner och min familj.. Idag gjorde min älskade farmor hela min dag bättre!!
Dessutom gick min telefon sönder i söndags, nu har jag förvisso en likadan för tillfället innan jag får en ny eller nått. Men nu har jag inga nummer alls, så ni får mer än gärna skicka ett sms med namn :)




Det är inte många gånger allt lyser igenom.
Vet man inte ser man inte.


Ingen annan än hon kände mig på rikitgt..
 hon såg och visste utan att fråga.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0