Dag 11 - mina syskon ..... Mina alldeles egna stoltheter



Kan inte låta bli att älska bilden!




Måns, han va mitt första syskon på rikitgt. Vi är halvsyskon för visso, men mitt första kött o blod. Min första stolthet. Han charmar alla men har ett humör som sin syster :) Söt som en liten sockerbit och jag svär på hur mycket som helst att han kommer bli tjejfavoriten inom några år. Och jag ska fostra honom till en snäll pojke med tjejorna! :love: :love:





 Selma råå, skönunge. Min enda riktiga syster. Hon är en riktig gullunge, tills hon kör sittrace då är det bara flytta sig. ;) Söt utan desslike är hon iallefall. Hon har lovat mig att bli en hästtjej med mig. Det bäst som finns är när hon kommer och säger "Hannah du är min, jag älskar dig!" det är så man blir lycklig långt ner i lilltårna!
:love: :love:





Min färsking, Love. Halvbror på mammas sida. Ibland gör han mig jätte glad men lika ofta skriker vi på varandra. Han springer o gömmer mitt smink, böjer sönder mina dvdfilmer. Just nu är han sjuk så idag la han en fet spya i min säng, kärlek.. Men utan honom hade nog många sitationer i livet blivit jobbigt.
:love: :love:




Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0