åååå jag bara älskar allt just nu

Jag har sovmorgon idag 10.20 , min enda sena dag. Men det är lite små tråkigt och bara sitta och vänta på att få gå till tunnelbanan. Men snart bär det av till mina fina flickor i skolan. Jag kan inte låta bli att älska dom lite extra hela tiden ;) Efter skolan åker jag direkt till stallet, undra vad vi ska hitta på idag. Tror jag ska försöka skynda mig och taen liten kortis tur ut om det fortfarande är ljus annars får det bli volten och lite dressyr övningar. Vi behöver kommer lite mer underfund med varandra så jag inte åker häst.

Jag har gjort klart allt som ska vara klart skolmässigt innan lovet, vilket är tokskönt. En hel engelska uppsats och sen en skrivning om olika naturbruks ord. Nu ska jag borta tänderna, pusssss



Sofie <3 <3


Kommentera
Postat av: Sofie

Hannah <3 <3 <3 <3

2011-10-28 @ 00:34:15
URL: http://ryttarcrew.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0