Stockholm horse show 2011

Jag har ingen lust och ork att blogga så slänger in en himla massa bilder från helgen istället. Endast Iphone bilder, eftersom min kamera är död. Men imorgon lovar jag er mer bilder och massa videor. 



Clara i fredags innan 5 och 6 års dressyren.




Clinic med Kyra Kyrklund




Von Krusenstierna PÅ häst,sist jag såg honom stog han och tränade mig o min dressyr.







Hoppning...hoppning...hoppning



ROFFE!! Sveriges Stolthet!



Fina Sofiiii



Fina Helenaaa




Jag, som vaknade 25 innan jag skulle möte upp Helena imorse.
 Vad vore jag utan min mamma?
hon kör på mig i ur och skur!



Ja, fullsatt globen!



Min skola sponsrar mig med ett schabrak, stolt realare!
Införskaffade mig ett par nya strumpor



Älsklingen fick ett reflexsele,prutade ner till 140:-
Köpte även 3 kg hund mat och kattmat



Avslutar med en miiiicket vacker bild på mig och Helena från idag.
Arbetat hela dagen lång, det var helt okej faktiskt. Nu är mina fötter döda och min kropp trött så min säng är min bästa vän.

Imorgon är det Solvalla!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0