Igår

Tjenare mina snyggingar. Jag bloggar piss dåligt, men jag försöker få igång appen. Men det går åt fänders så ska ta och maila om det.
Igår va jag ju ledig så åkte ut till stallet på förmiddagen och red ut med finaste ängeln. Gled iväg med frambenen över ett dike som var jätte lerigt. Tog det lungt eftersom det varså blött och äckligt. Skyndade mig hem och duschade snyggade till mig lite. Åkte in till stan och mötte upp Sofie, Helena och Ijaa. Vi åt på donkisch och sen på bio. Breaking dawn, en riktig höjdare. Jag grät inte men den fick mig att rysa, av lycka och sorg.

Sovmorgon imorse igen, ledig dag. Har inte gjort ett piss och sen kom Anna, middag och nu hängsväng!



Fick en kommentar om att hon inte var så fint klippt uppe vid huvet.
Men hon är väldigt skygg om sitt huvud, då det hänt saker i hennes tidigare liv. Då är det inte det lättaste!



Använde min nya kofta igår, och mina stövlar med dragkedja bak. Riktigt snygga men skulle behöva införskaffa ett par nya.



Stockholm stad har fan lyckats med sitt julpunt igår, ser ni va snygga dom är??













Jag har insett att iphone inte är bäst att ta kort med i mörkret. Men det går!

Fet kärlek till dom här brudarna. Jag har aldrig en tråkig stund med dom. De är dom som får mig att vara lycklig :love:


Kommentera
Postat av: Sofi

Vi 4 mot världen hjärtat! Ni är så fucking bäst<3



Kärlek till dig min finaste!!!<3

2011-11-23 @ 22:28:22
URL: http://ryttarcrew.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0