JJJAAAA jag har tråkigt!

- Fyra frågor om förhållanden


Är du singel? - jaaa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - hm.. nej det skulle jag nog inte säga.
Hur många har du varit riktigt kär i? - 2.
Är du kär just nu? - haha, nej!

- Tio frågor om dig själv


Namn? - Hannah Linnéa Byrud
När fyller du år - 10 september
Några piercingar? - öronen bara, tycker ånt förstör ansiktet lite.

Vad har du på dig just nu? - korta shorts o ett linne
Vilken årstid är bäst? - sommaren och våran faktiskt.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vaknar och är pigg och på bra humör.

Vad tycker du mest om hos dig själv? - Min sociala sida

Vad är du bra på? - att vara social?? :S
Vem älskar du mest på denna jorden - Mamma, eller mina syskon.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror på vem jag får sova med.

- 10 frågor om dina vänner


Vem vet allt om dig? - Anna
Vem är den roligaste av dina vänner? - Ebba måste jag nog säga.
Vem är snyggast av dina vänner? - dom flesta är snyggingar. 
Vem är mest partyprisse? - Frida
Vem är den du helst har filmkväll med? - Anna
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Frida igen tror jag, haha.

- 10 Frågor om din familj


Vem står dig närmast? - Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Så´t funkar iallefall
Vem är farligast i din familj? - Jag jaa ;)
Vem ser roligast ut i din familj? - Love
Vem är coolast? - Måns
Har ni något husdjur? - Jaa, mamma:2 hundar 2 katter, pappa: 1 hund.
Mest gemensamt med? - min madre
Underhållningen? - Den yngsta 
Sover du oftast med? - Själv eller med mamma ;P
Roligaste kvällen med familjen? - ingen dag är den andra sig lik


10 frågor om idag


Vad har du gjort? - varit på ågesta ridskola, fixat i stallet o ridit
Vad ska du göra ? - sooova
Har du gjort något dåligt idag? - neej, jag är en bra flicka! 
Vad har du ätit idag ? macka,hemma gjort potatismos och korv, till middag köttfärsås o spagetti
Har du duschat idag? - jaa, eller badat.
Är du trött nu? - borde vara
Vad händer i morgon? - Till skolan och träffa mina underbara saknade tjejer!
Går du i skolan? - yesbox, gymnasiet
Har du varit i skolan idag? - Nej, stallet det är min skola på tisdagar :)

ANNAT


Hur mår du just nu? - Rätt okej
Har du piercat dig? - öronen, fortfarande.
Är du hungrig nu? - neej
Vad är klockan nu just nu? - 22.04
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook och bloggen

TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senast? - Anna
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Brandon
Vem sms:a du till senast? - Magnus

ÖVRIGT


Gillar du punk? - hahaha, herre nej!
Har du sminkat dig idag? - japp, men det är borttvättat nu.

MUSIK


Lyssnar du på musik just nu? - neej
Vilket är ditt favoritband/artist? - vet inte :) 
Vad gillar du för musik? - det som går just nu typ, normal musik där man hör vad dom sjunger.

KLÄDER


Har du fler än 4 linnen? - Japp
Har du fler än 3 jeans? - Siii
Har du fler än 5 tröjor ? - haha, jaa?

- SMINK OCH HÅR


Använder du mascara? - ja.
Använder du wax? - nej.
Använder du ögonskugga? - nej.
Använder du kajal? - ja. Om jag orkar.
Använder du hårspray? - nej.
Använder du volymspray? - nej.
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja.
Använder du skinspray? - jag skiner ändå.
Använder du parfym? - britneys och lite olika. 
Använder du läppglans/läppstift? - nej.
Använder du brunkräm? - nej.
Använder du rouge? - ja.
Uppsatt hår eller hängande? - uppsatt oftast. 
Plattar/lockar du håret varje dag? - bara lockarna vid öronen (a)
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej.

KÄRLEK


Är du kär just nu? - Det har jag ju redan svarat på.
Har du kysst någon idag? - nixan
Har du ett förhållande? - då hade jag väl varit kär?
Är du romantisk? - bara om jag vill. 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - just nu singel, har inte tid o satsa på ett förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha, nej. 
Vem sov du senast bredvid? - som inte är familjen o tjejkompisar, så Dennis.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som en vän? - Alex tror jag
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - mammavatyp 17 o pappa äldre.

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej,dom är ju ett antal år yngre.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej, verkligen inte
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - normal.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0