Bebisbror

Godafton! Jag har förälskat mig lite i mango. Nyss åt jag en nyttig mango när resten av familjen åt tårta. Dock har jag inte rört på mig speciellt mycket men imorgon så. Jag bara vill att det fina vädret ska komma tillbaka så man kan bli lite taggad.
Imorgon är det nationella i matte, känner mig inte jätte nervös. Men det kommer nog påväg till skolan eller nått. Även fast jag låg på soffan i ungefär 1,5 timme och gjorde ingenting idag så är jag trött nu igen. Ska nog gå och göra mina kvälls sysslor. Vilket är ta bort sminket, göra rent en sak, smörja in mig med typ 5 olika krämer lite här och var, borst tänderna, byta om, fundera lite på kläder till imorgon, sen ska jag inta sängen.



Min älsklings bror blir ett år idag!
Min prins.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0