Perfekt dag

Nu har jag lugnat ner mig aningen. Tycker ändå så synd om min syster, som blev av med störta delen av sitt liv. Kärlek och omtänke till henne!

Min dag idag har varit bra,vaknade upp brevid Frida. Plockade på mig MVG i spanska och syslöjd, och ett VG i svenska. Helt okej ändå! Efter skolan åkte jag och Frida till farsta för att äta och snurra lite i affärer. Hittade min avslutningsklänning men slog inte till. Sen åkte vi till haninge och mötte upp lite grabbss! Så nu blire o börja hänga där, eller?? ;) haha, jag har ju faktiskt ett hem där också så för mig funkar det.
Dags för mig o inta sängpostition!



<3



Frågan är ju vad jag gör!






Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0