Singelitoo... Japp mitt liv, tacka GUDARNA!

Alla verkar skaffa förhållande nu för tiden.. BLABLABLA har nu ett förhållande med USCHUSCH, så ser uppdateringen ut på facebook. Det jag sitter och skrattar lite för mig själv åt är att dom tror att dom på rikitgt tror att dom kommer vara tillsammans för all framtid. Ingen av dom kommer troligen vara det.

Lovar att nån tänker "hon är bara avundsjuk?!", men nej faktiskt inte. Jag har varit 110% singel i nån månad nu och det är riktigt skönt. Första gången på jätte lång tid. Saken är den att man är ju inte utan kärlek och kärlek med killar eller tjejer för att man inte har ett förhållande. Man kan se ut hur man vill, prata med vem man vill, umgås med vem man vill. Jag gillar't!

Dessutom måste man inte hata sin ex. Jag har nästan daglig kontakt med dom allihopa, alla utom en men han verkar ha så "fullt upp" med sina flickvänner så låter honom hållas ;)
 Jag har funnit sån galen bra vänskap i dom, hela högen!



Vi var fina för ett år sen.
Nu är våran vänskap ännu finare!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0