Musiklektionen blev bildfesten

Jag är kär i solen! Även om det är jävligt jobbigt att gå i skolan nu, pga värmen. Men bara kämps nu sista veckorna. Dagen har funkat utmärkt!!
Nu har jag och Frida, alltid jag och Frida.. :D, iallefall precis kommit hem och ska sätta oss på balkongen och sola! Sen in till stan möta upp syster'n och träna gärnet. Jag gillar det!



Frida in action på musiklektionen. Fett grym!
Idag lånade hon även MIN söta sommartopp. Som jag fått av min fina storasyster!
 Dags att börja använda den nu.
Den sitter som korvskin över tuttisarna, men tur att vi kan använda den!! :)



OJJ va jag älskar min elbas... nästa pojkvännen eller?!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0