Åter igen tillbaks

Just nu är jag faktiskt glad. Gladaste idag!
Jag har pratat ut ett problem som störde mig, som inte längre är ett problem. Jag har pratat massor med min syster, vi träffas aldrig nu för tiden eftersom hon flyttar runt lite överallt i sverige. Sen har även världens bästa Robin lovat mig en surprise från Amerika! Han åker imorgon förmiddag och är borta en hel vecka. Inte bra för mig! Men dags att börja stå på egna ben ;) tur att jag kan sakna honom med Frida. Vad har mer gjort mig glad? Joo musik, gammal musik. Dessutom att jag faktiskt är ledig imorgon! Ska ändå gå upp tidigt och följa med Frida för hon ska origentera. Gulligt av mig,visst?? :)



Jag älskar den här bilden!
Den är tagen typ när vi precis hade flyttat in där vi bor nu och packade upp några solglasögon som jag hade när jag var liten. Snygg Meyling! Saknar min storesyster allt för mycket
"love"


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0