Natten är ung

Fredag eftermiddag, skönt.
Dagen rullade som den skulle. Sista lektionen var kemi nationellt praktiskt prov. Hade missuppfattat en liten del på planeringen som ledde till IG på den. Allt annat var MVG kvalité så det va rikitig surt. Praktiskta delen gick helt okej, G vore ju bra iallefall.
Nu sitter jag hemma i sängen och har stängt in mig på mitt rum. Hela familjen ligger i magsjuka och feber. NiceBAJS. Därför blir det inte en natt hemma, men med Johanna. Troligen hos Robin nummer 1. Saken är den att han ska leka farlig på djurgården-luleå nu och Johanna ska sova en stund. Vad ska jag göra tro? HMM :))



Så häääär ordninggjord va jag idag.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0