sjukling

Vaknade imorse klockan 5 och kände en känsla jag inte kan beskriva i min hals. Det gjorde så ont att jag grät. Beslutade mig att stanna hemma idag och försöka somna om. Vilken verkligen inte gick. Det gjorde så galet ont. Somnade om med lillebror vid halv 8 efter te och lite knarktabletter. Sen har jag verkligen sovit från och till hela förmiddagen. Det bästa som finns när man är sjuk är att sova i mammas säng, vilken jag har gjort hela långa dagen.

Nu är jag uppe. Mår lite bättre, men skulle egentligen behöva fortsätta vila. Tyvärr ropar plugg och jag behöver göra klart en powerpoint presentation i biologi. Om tiden innan djuren, nice.
Först ska jag gratta lite nära o kära på facebook :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0