Senaste dagarna

Tisdag: Checkade av skolan och sen åkte jag och Robin till skärholmen och köpte present till mamma. Det blev en badkarskudde och en ram med fina bilder på mig och min lillebror. Efter vi spenderat tid med varandra och i affärer skildes vi åt. Mamma mötte upp mig med en present. En ny telefon, htc wildfire. Sådär helt utan anledning! Jag älskar henne.

Onsdag: Älskade mamma fyllde 37, så vi firade henne hela eftermiddagen och på kvällen råpluggade jag inför dagens prov.

Idag: Skrev både en engelska uppsats och ett soprov. Gick väldigt bra, bättre än jag trodde. Nu är jag hem kommen. Och ska ta tag i mitt rum. Sen vidare ut mot jakobsberg!





Att klä sig med en vårjacka varje morgon gör mig lycklig.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0