OLAGLIGT

Har en liten "måste skriva om" sak.

Det finns en osynlig regel. Mest bland tjejer. Killar har inte samma känsla för det hela.
Men det är de här med att ta någon av sin närmsta väns ex.
Jag vet med mig själv att jag börjat pratat med nån kompis gammalt ex, bara för att vi bråkar. Dock är det många år sen.
Men när man inte bråkar och faktiskt vet att ens kompis någonstans saknar det där ex'et så får man inte göra det. Även om det bara är en liten sak, som att prata om personen bakom kompisens rygg så är det olagligt.
Jag irriterar mig som tusan på det. Självklart är alla någons ex.
Men man tar inte sina vänners föredetta, speciellt inte närmsta vänners. Är man en av dom närmsta då?

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0