Jag hyllar idag.

Skolan gick utmärkt även fast jag är sjuk. Jag diggar min närhet där. Musikprov på piano, mvg. Biologiredovisning muntlig, ensam Topeen betyg!...

Efter skolan följde Robin med mig till skärholmen. Det har nog aldrig någonsinn tagit en timme dit från vår skola, förutom idag. Vi missade bussar,gick på trasigsa bussar, åkte helt fel buss. Säg något posetivt med våran bussresa? Jo, vi umgicks och hann prata. Efter att ha snurrat runt där och hittat presenter till min underbara mamma så åkte vi åt olika håll. Mamma hämtade upp mig för handling. I bilen överraskar hon mig med en helt ny mobil, HTC wildfire, röd dessutom. Jag älskar henne obeskrivligt mycket.

Så sen vi kom hem har jag lekt med den, eller försökt lära mig den. Det går framåt. Nu ska jag fortsätta med det och kolla desperate house wifes.

LOVE to you.



Min nya kärlek i livet.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0