Jag är mig själv med eran närvaro

Bad update. Fick klagomål igår, jag måste börja blogga mer och oftare. Dags för det nu då.
Igår,fredag kväll. Tog jag mig till Johanna, hade lite allmänt tjejsnack. Älskar det. Sen åkte vi till västertorp vid 10, ja det tog sin lilla tid. Sista biten fick bli en promenad. Så nu hittar vi i fruängen också. Robin var vårt mål. Gullet mötte oss i mörkret. Vad vi gjorde hela kvällen kan jag inte rikitgt sätta fingret på, men tiden gick. Somnade gosigt och tätt vid 02.00. Man väljer ju vilka man vill leva med och är det hockeypojkar är det bara att kliva upp på morgonen. Som tur är va jag vaken ungefär en timme innan vi lämnade sängen. Vi fick skjuts till huddinge, han åkte vidare mot träning och jag o johanna tvingade i oss en nyttig brunch. Tog en tur i centrum.
Nyss sätte jag på mig vandrarskorna och gick mot förra hemmet, hämtade ett litet sjukhus till familjen här hemma. Det kan dom behöva. :)

Peace kvinna.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0