Bra dygn

Jag har haft fullrulle i mitt liv senaste dygnet.
Igår kom Johanna och Frida över på middag. Husets egen kock, dvs jag. Bjöd på kycklingfilé,klyftpotatis,en god sås och sallad. Efter de drog vi och bowla. Vinnare: Johanna. Sen bar det av mot huddinge. Där lämpade vi av vinnaren. Jag och fridiliii drog oss mot segeltorp. Mötte upp Martin och Robin. Åkte hem till Martin, inspekterade säkert 10 minuter på ungefär 30 filmer. Vid 3 bar det av till sängen. Det blev ungefär 1,5 timmes sömn inatt. Eftersom jag låg i mitten. Jag tipsar inte om att sova 3 stycken i en 120cm säng. Men vi hade iallefall mysigt!!!

Vid 11 idag lämnade jag Martins hem och drog mig mot andra sidan av stan. Morfar fyller år. Grattis världens bästa morfar!!!Åt svin god middag där. Rullade förbi syster påvägen hem... pratade ut om livet! Och nu sitter jag hemma och är trött. Ska nog fan ta och rulla mot sängen snart. Dock är sova ensam inte min stora dröm.





Det kommer komma upp bilder från den här kvällen lite hela tiden.
Min kamera har flyttat till Fridas väska en tid framöver.
Därför.


Kommentera
Postat av: Linda

Det var faktiskt inte så farligt som jag trodde. Visst, självklart är det långt ifrån skönt men smärtan var helt klart hanterbar. Jag har en tatuering i svanken också och tyckte att smärtan var ungefär samma. Har du några tatueringar eller det blir isf din första? :)

2011-03-05 @ 22:36:09
URL: http://olindao.blogg.se/
Postat av: Linda

det gäller ju att man verkligen är hundra. Den ska ju trots allt sitta där resten av livet ;D

2011-03-05 @ 22:51:28
URL: http://olindao.blogg.se/
Postat av: u name it

aw,tack! :) bli super glad av sånna positiva kommentarer!

2011-03-05 @ 23:05:15
URL: http://cccarroo.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0