Årskurs nio

Det är väldigt mycket plugg i mitt liv just nu. Slutet av nian, mitt uppe i nationella och jaa sånt här är tydligen livet. Idag i skolan började vi med hemkunskap, lasange stod det på schemat. Min uppgift var ostsåsen, vilken inte var min starkaste sida. Gjorde om den en gång. Efter det ett spanskaprov, gick helt okej faktiskt. Sen direkt in på engelska nationella, som tur var så var det ett gammalt alltså vara träning. Jag märker verkligen hur dåligt engelska språket sitter i mitt huvud. Dagen gick som den skulle, men tog på krafterna.

Under kvällen/eftermiddagen har jag sovit en stund med lillebror, så jag kan hålla mig vaken hela bigbrother. Sen åkte jag och mamma för en handlingstur.
Nu är det dags o skriva en spanska uppsats.


Älskade solen.. Från igår.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0