Bästa dygnet

Jag har varit på min livs bästa kryssning med Frida och familjen.
Vi har solat,badat,ätit och dansat. Började med en timme i solen vid polen igår, sen en trerätters middag på det. Jag och Frida ägde dansgolvet. Älskar verkligen trevlig och spontant folk, man behöver inte känna varandra in i minsta detalj för att ha kul tillsammans. Jag hittade min man och Frida blev flickvän, eller?? ;) Men vi har fått rabatt på Castello i huddingecentrum. Vi började rulla från dansgolvet när det var ca 10 personer kvar och solen hade gått upp. Men har inte haft så kul på länge.
Vaknade imorse och åt en frukost med hur mycket mat som helst, älskar "hotell" frukost. Efter det blev de sol o bad igen och återseende av lite ansikten från kvällen. Mat igen, lunch denna gång. Även den trerätters, håll i hatten vad vi har ätit. Sen blev det taxfree stund och tillslut åter i stockholm.



Frida ombord på båten



Min glada flicka




KäRlEk



Vi skulle bjuda på oss ju ;)



I <3 U



Puta med läpparna, ser ni?tufft.





Sola, bada ute o grilla.. åka båt!





<3





Misstolka inte nappflaskan den tillhör min lillebror.



Hej fotograf





Fina oss


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0