Lite patetiskt men men :)

Sally om Senaste dagarna:
Hej Hannah jag undrar bara hur många poäng du gick ut med. skulle vara intressant att veta :)
fin blogg kram!
Svar: haha påhittig tjej som skrivit denna kommentar, jag har tre gissningar och gissar rätt på första....Men hennes eviga tävlan om bäst betyg fortsätter!
18 Juni, 22:52
Jag gick ut med 4 MVG, 3 G och 10 VG. Sänkte mig ingenting och det var de som var vikitgta. Jag är nöjd med mina betyg och klarar mig super i höst. Hoppas du också gör det, med dina poäng. Ha en trevlig sommar oh ett bra liv :)


Kommentera
Postat av: Julia markham

Haha Hannah jag antar att du trodde det var jag som undrade vilka poäng du gick ut med :) jag menar vem annars tror du skulle vara intresserad av det? Vill iallafall säga att jag jämför mig inte med dig. Det är alltid du som har varit, jag vet inte arg o avis för jag alltid fått bättre betyg än dig ? :p jag är iaf glad att du kommer in i höst. Inte för att det krävs så mycket att komma in till stallet.. Men iaf! :D nu hoppas jag bara att du trodde det var jag som skrev för orkar inte läsa massa " allt handlar inte om dig julia, sluta läsa min blogg om det inte passar dig, fgs" imorgon , haha !! Och sedan så skulle jag underteckna med mitt egna namn om jag skulle kommentera:) ha ett bra liv själv och hoppas du blir typ ridlärare eller vad du nu ville bli . Ciao

2011-06-20 @ 01:24:20

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0