Hbruden

Jag har varit grym idag. Grym på att städa! Damsugit alla lister och tvättat fönsterna för första gången i mitt liv. Torkat av allt i hela rummet, och slängt massa onödigt. Det känns bra, skönt.
Imorgon börjar 4 dagars jobb, igen. Jag har ingen magkänsla. Inte jätte kul, inte tråkigt, det funkar.

Efter jobbet åker jag och möter upp Frida, vi har inte träffats sen skolan slutade.. SKÄMS! Men tror vi behövde vara ifrån varandra ett tag. Det är inte pga bråk, det är pga att vi inte ska tröttna på varandra. När man är med varandra ungefär 10 timmar eller fler om dygnet varje dag i flera veckor kan det ta lite på nerverna. Därför har vi haft en vecka off :) Jag älskar henne lika mycket som för en vecka sen!



Oslagbart!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0