Nära inpå

Min hals börjar må dåligt och jag vill göra allt för att inte bli sjuk. Jag vägrar bli sjuk! Dom tuffa pojkarna sitter i soffan o tittar på dum dummare, inte min typ av film överhuvudtaget. Så kanske borde jag krypa ner i sängen och bli frisk. Imorgon ska jag ha fint väder, för en till dag inomhus klarar jag inte av. Är det pissväder imorgon också så klär jag på mig och går upp på fjället eller nått. Ut från umgänget ska jag iallefall.

Mitt nattliga äventyr tar jag imorgon natt jag behöver sova nu.



I den här graven ska jag tillbringa min tid efter livet.
Byrud in i graven.


Kommentera
Postat av: Mamma

Byrud äger...<3<3<3

2011-07-13 @ 00:12:45

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0