Hockeyn's bästa lag tar tid

Jag har lugnat mer mig lite nu. Men dock sitter jag och funderar på hur människor lyckas förstöra så mycket. Sen ber jag viss personer, än en gång inte läsa min blogg om ni ska göra det till en negativsak.
Jag är iallefall ganska jätte trött just nu. Så blir nog sängen snart för mig. Har inte så många kommentarer över dagen. Bara tankar, onda sådana.

Hittade en jätte fin text jag hade skrivit när jag va så där olyckligkär för ett tag sen. Det var väl nån kväll jag grät mig till sömna eller nått.
" Jag förstår inte varför? Jag är kär i det du gör, hur du beter dig. Jag vill radera dig ur mig..ur mina tankar...ur mitt liv..ur min kropp. Jag vill inte se, inte höra. Ändå har jag inget liv utan dig. Jag har ingenting att gå tillbaka till. Jag lämnade allt..allt lämnade mig. Varför kan jag bara inte släppa dig? Du har ändå förstört mig. Innerstinne vet jag att allt bara är en bortförklaring, en bortförklaring på att du inte längre vill. Men varför tvingar jag mig själv att gå på det? varför fortsätter jag? Jag kommer ändå inte vilja leva i ett förhållande där känslorna är påtvingade. Du tycker inte om mig, vad är det jag inte förstår? Jag ger dig för mycket och det enda jag får tillbaka är ännu mer tvekn och bevis. Jag är inte tillräckligt stark för att gå själv... Jag vill inte släppa in någon annan i mitt liv. Dig eller ingenting." Väldigt mycket, eller allt har ändrats. Men just då, mådde jag inte så bra!

Nu är det toppen i livet. Kärleken rullar ju iallefall, ingen jätte prioritering som sagt. Dock är vi två i den frågan. Det finns där och skulle kunna bli mer, men vi båda gör annat. Men jag är lycklig med det jag har. :)



Denna del av mitt liv är nog den största just nu...
Hon den där blondinen, den där snygga satan!
Min bästavän, en av den personen som äger fetaste delen i mitt hjärta!
LOVE TO YOU


Kommentera
Postat av: laffe

låter inte som du är glad :( <3

2011-01-24 @ 22:47:05
Postat av: HEMLIG

vilket lag är det bästa? :S

2011-01-25 @ 14:18:47

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0