Tillbaka

Det har hänt lite mycket i mitt liv senaste dagarna därför har jag inte haft ork till bloggen. Men nu är jag tillbaka och mitt internet funkar!

Fredag började helt okej, men mitt på dagen gick allt ner till noll. Ägnade kvällen åt tårar.
Igår, lördag. Kom min glädjespridare på förmiddagen. Hon bakade en gaaalet god cheescake som vi mumsade i oss och spelade sims. Så galet kul. Man släpper alla andra tankar lite!! När jag gick med henne en bit hem så halkade jag i en backe, tjenare bambi på hal is. Så nu är min kropp lite så där ajsing. På nackspärr, sviiin ont. Även fetaste blåmärket på rumpan, sexigt! OCH armbågen.

Skulle egentligen ut och gå med martina idag. Men kan knappt hålla upp huvet, pga min nacke. Så idag får nog bli en inne dag för mig. Om jag inte förhoppningsvis blir bättre!



Jag behöver ingen annan än dig.
Jag har allt med dig.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0