Sadface

Klagamål på min uppdatering, usch skam på mig.

Igår va jag och andra halvan på bio, devil. AS grym film, jag brukar inte gå på filmer där folk i salongen skriker. Men det gjorde folk igår, inte martina dock (stolt!!). När filmen va slut träffade vi på en rikitgt skön kille, inte svensk med uppvuxen på Gotland. Han hade yrat runt i tumba kvällen innan och inte hittat hem, han sa "det är bara vitt, vitt överallt, var jag än vänder mig så är det vitt". Sen förklarade vi vägen hem för honom, när vi rablade upp stationerna sa han "finns det verkligen nått som heter tullige??". Tror vi kommer smågarva åt honom under närmsta framtiden.

Idag va det kalas för min söta kusin, 2år. Dock förstörde hockeyn lite av hela dagen ;). Min coolaste kusin hade hockeyträning, så snacka om att jag blev råå dissad även denna släktträff. Jag fick leka med småbarnen på golvet och kolla fetaste present öppningen.

Kvällen har jag spenderat i soffan, trött som ett as. Fråga mig inte varför. Nu ska jag besöka sängen, sista rikitgt lovkvällen.. ajajaj!!



Snyggaste ungen, i somras dock!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0