I just had sex

Lördag..
Min finaste ängel kom hit och umgicks igår. När de va dags för middag skulle jag hälla upp majs i en skål som gick sönder när ja gtog i den. Så ett djup sår och ett hål brevid. Det rann blod överallt. Mamma tejpade, men det bara blödde igenom. Tillslut fick vi ihop det och nu är hela tummen tejpad och dunkar fortfarande lite. Kvällen annars va jätte mysig. Blev tidigt besök i sängen, med grynet på tv. Älskar bruttan.

Imorse blev det uppgång tidigt,barnvakt. Jag och martina åt cheescake till frukost, nyttiga föreningen! Sen drog flickan till örebro och jag umgås med lillebror. Moderkakan kommer hem snart tror jag. Då blir det myspromenad.



Handikappad




Morgonmys


Kommentera
Postat av: laffe

aj ser inte så bra ut med fingret hoppas du mår bra :) <3

2011-01-29 @ 19:37:18

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0