Ge mig tips på idag?

Sista lektionerna funkade helt okej. Kemilektionen tog min energi till hundra bara.

Det är fredag och känns inte som nån ska göra nånting. Dom flesta killkompisar ska träna eller inga planer än, martina ska på middag och dom andra på bio. Jag är inte sugen på at underhålla mig själv i en hockeyhall lr innebandyhall. Inte heller en biosalong. Åka och träffa en nyhemkommen kompis tackar jag nog lite nej till, inte på humör för honom.
Förhållanden är ju inte min starka sida just nu så jag behövde lyssna på "för den som älskar" efter att ha kollar facebook... Kanske en liten promenad snart. Annars blir det ingen träning alls för min del fören på söndag. Ledigdag imorgon alltså, lite tråkigt faktisk. menmen!!



Gammalbild, men trivs i dom här kläderna.
Dock andra smycken idag!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0