2011

ÄLSKADE 2011!!

Min start på nya året va helt perfekto. Åkte hem till Martina vid 6, åt en super god middag sen blev det snygga tjejer av oss. Vid 8 rörde vi oss mot Viktor och stuvsta. Efter en liten värmestund hos honom drog vi till gubbängen. Mötte upp lite av hans kompisar på vägen. Vi hamnade i en lokal med massa folk, lite smått tråkigt från början. Kände verkligen inte någon. Sen blev det tolv slaget, vi firade hällde champange lite här och var, pussades,kramades, skrek och vissa hamnade i snön. Riktigt trevligt! Problemet va att vi hittade en stakars katt vid 5 över tolv. Som vi va tvugna att rädda så coola som vi är fick vi till slut in den i trappuppgången.
Sen helt plötsligt kände jag alla, vi hade massvis med gemensamma vänner och kände jag dom inte lärde jag mig göra det :) Sånt gillas! Sista timmen kom även super Stefan förbi, bra kille alltså. Vid 4 började det spåra så vi rörde oss mot Stureby. Kom hem vid 5 men då hade Martinas storebrors kompis (långsökt) låst fel lås så vi kom inte in..!!! Fick vänta på en glad storebror och kom i säng vid halv 7. Jag med den bästa vid min sida, Viktor i rummet intill!

Jag är toppen nöjd med kvällen, hade så himla mycket roligare än många andra. Tänk dom stackarna som fick fota sig själva, leka med bästakompisen på rummet, dela nyaåret med släkten eller nått... trist för dom tycker jag!

Nu är jag hemkommen från martina och ska dela resten av dagen med min säng. Usch blir inte många knop idag. Min kropp är inte rikitgt med än.
Tyvärr har jag inga bilder från igår, än. Vet inte vad han heter som fota, men vi hoppas han lägger till mig på facebook :)

LOVE

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0