You're a heartbreaker

Utan Martina har jag inget liv. Jag existerar inte utan henne.

Hon drog med mig till globen. Vi snurrade runt där i nån timme. Kollade på alla farliga typer som skulle på matchen. Jag visste ju iofs redan innan att djurgården är stockholms bästa lag. Men grattis på AIK's födelsedag!
Eftersom jag idag beslutade att jag aldrig, verkligen aldrig ska planera saker längre så blev det ingen dejt med Hugo i stan. Istället åkte jag hem. Eftersom jag hatar att vara deppig så somnade jag. 2 timmar. Mat. Somnade i 2 timmar till. Nej men juste jag tänkte ju sova inatt också. Dessutom sov jag runt 10 timmar inatt.



Du gjorde mig lycklig den tid det varade.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0